DE leukste Photobooth

Natuurlijk ben je benieuwd naar onze photobooths. We gebruiken alleen de allerbeste photobooths, want jij wilt natuurlijk geen gedoe met een photobooth op je feest of evenement. Met onze booths maak je de scherpste foto’s en hoef je niet tussentijd het papier te vervangen. Je kunt met een gerust hart de hele avond door printen! Over printen gesproken…we gebruiken alleen premium fotopapier, dit is dikke en geeft de kleuren optimaal weer. Zo kun jij en je gasten nog lang genieten van de foto’s.

Onze booths

  • Volledig geïnstalleerd zodat je zelf niets hoeft te doen en volledig van je feest kunt genieten

    fw

  • Onbeperkt printen, dus niet na iedere 20 prints het papier vervangen

    fw

  • Onze booths zijn uitgerust met een Canon spiegelreflexcamera voor de allerscherpste foto's

    fw

Mirror booth

Deze booth ziet er uit als een spiegel. Je gasten zien zichzelf in de spiegel en de booths speelt een aftelanimatie af, zodat je gasten precies weten wanneer hun beste pose moeten aannemen. De prints worden uitgeprint op een aparte printerunit die naast de fotopaal staat.

Deze photobooth is ideaal voor iets kleinere ruimtes zoals bijvoorbeeld huiskamers.

Tripod booth

Deze chique en meest luxe booth is een echte blikvanger op jouw feest. Op het grote touchscreen beeldscherm van 21 inch zien je gasten precies wat ze doen. Eenmaal klaar met poseren? Printen maar! De printjes komen binnen 8 seconden uit de zijkant van het beeldscherm.

Deze booth is, door de luxe uitstraling, zeer geschikt voor bijvoorbeeld bruiloften

Maak nu je photobooth compleet en huur voordelig een audio gastenboek van LeuksteGastenboek. Met dit gastenboek spreken je gasten hun gelukswensen in een vintage draaischijftelefoon. Super leuk, waardevol en orgineel.

Leg bij je reservering deze extra vast voor maar € 99,- (normaal €149,-).

Onze Prijzen

Om het je zo makkelijk mogelijk te maken hebben we 2 pakketten samengesteld. Dit zijn onze meest geboekte photobooth pakketten, waarmee jij jouw feest of evenement net even dat beetje extra geeft.

Party pakket

Dit is ons meestgeboekte en meest complete pakket. Hiermee maak je de photobooth helemaal af. Je ontvangt het volgende:

  • 4 uur huur, inclusief onbeperkt printen
  • een gepersonaliseerde fotostrip (in bij de Tripod booth wordt het beeldscherm ook gepersonaliseerd)
  • een achterwand in goud of zilver voor de allermooiste foto’s
  • een koffer vol met fotoprops. Denk hierbij aan allerlei grappige brilletjes, hoedjes etc (in bruikleen)
  • alle gemaakte fotostrips en foto’s digitaal nageleverd
  • Inclusief bezorgkosten binnen een straal van 10 kilometer Meppel, daarbuiten worden berzorgkosten berekend

BUDGET Pakket

Wil je toch een photobooth, maar is je budget iets kleiner? Huur dan goedkoop een photobooth met het budget pakket

  • 4 uur huur, inclusief onbeperkt printen
  • keuze uit 4 standaard fotostrips
  • Inclusief bezorgekosten binnen een straal van 10 km vanaf Meppel. Daarbuiten worden bezorgkosten gerekend.

    Iedereen is anders en heeft andere wensen, dat snappen we als geen ander. Daarom doen we er alles aan om jouw wensen zo goed mogelijk in te begrijpen en hierin mee te denken. Mocht een van bovenstaande pakketten niet aan jouw wensen voldoen, neem dan gerust contact met ons op. Dit kan simpel door het contactformuler in te vullen, of even te bellen

    het verschil

    Misschien vind je het interessant, misschien niet. Anyway, we zien dat er veel verschil is in de kwaliteit van photobooths.

    Bij de LeukstePhotobooth kiezen we er voor om alleen met de allerbeste materialen te werken. Van camera tot printpapier, alleen het beste is goed genoeg! Jij wilt toch ook niet dat je tijdens je feest of evenement  de hele avond druk bent met het resetten van de booth of het om de haveklap vervangen van het fotopapier? Daarom zijn onze photobooths uitgerust met:

    Een digitale spegelreflexcamera van het merk Canon. Deze zorgt voor haarscherpe foto's

    Onze professionele (DNP) dye-sublimatie fotoprinter die binnen 8 seconden je fotostrips print

    Het hoge resolutie touchscreen beeldscherm zorgen voor een snelle en intuitieve gebruikerservaring

    Premium fotopapier garandeert scherpe, levendige kleuren en afdrukken die lang meegaan en mooi blijven

    De Intel-processors in onze booths zorgen voor snelheid en betrouwbaarheid.

      Veel gestelde vragen

      Je wilt een photobooth huren. Natuurlijk snappen we dat je misschien nog vragen hebt over onze photobooths. We hebben het je makkelijk gemaakt en de meest gestelde vragen hieronder beantwoord. Staat je vraag hier niet tussen?  Stel hem dan via het formulier

      Hoe werken jullie photobooths?

      Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

      Betekent onbeperkt printen ook echt onbeperkt printen?

      Ja! Bij ons huur je een photobooth inclusief onbeperkt printen. En met onbeperkt printen bedoelen we ook echt onbeperkt printen. We zorgen er altijd voor dat de booth voldoende papier bevat om de totale huurperiode te zonder zorgen te printen. Zonder extra kosten!

      Is een photobooth echt een aanvulling op mijn feest?

      100% gegarandeerd! Iedereen, van groot tot klein heeft de grootste lol met onze photobooth! Wil jij je oude oma, stijve tante, je baas of de buurvrouw wel eens zien met met dat gekke flamingo brilletje of cowboy hoedje uit onze koffer? Boek dan hier snel je Photobooth

      Hoeveel ruimte is er nodig?

      Om onze fotobooths te plaatsen hebben we niet heel veel ruimte nodig. Hou rekening met een oppervlakte van zo’n 3 x 3 meter. Met deze ruitme hebben we genoeg om de photobooth te plaatsen en houden je gasten genoeg ruimte over om de mooiste poses aan te nemen voor de camera!

      Wat is er, naast voldoende ruimte, nog meer nodig?

      Naast een oppervlakte van minimaal 3 x 3 meter, hebben we een stopcontact in de buurt nodig. Onze photobooths beschikken over een snoer van 10 meter, mocht de afstand groter zijn, dan gaan we ervan uit dat je zelf een verlengsnoer regelt.

      Ook vinden we het fijn, dat er naast de photobooth een (sta)tafel staat. Hierop zetten we de koffer met fotoprops en kunnen je gasten hun drankje kwijt (onze phtobooths vinden het namelijk niet fijn om als statafel gebruikt te worden).

      Wanneer je niet over een statafel beschikt kunnen wij er een meenemen (inclusief rok) tegen een kleine meerprijs.

      Wat is het verschil tussen een standaard en gepersonaliseerde fotostrip?

      In het Tripod Party Pakket personaliseren we de fotostrip voor je. Dit betekent dat we hem voor je op maat maken. Bijvoorbeeld in hetzelfde ontwerp als jullie trouwkaart of in de huisstijl van jullie bedrijf. Je hebt hierin zelf de regie. Ongeveer 1 week voor de huurdatum sturen wij je ons voorstel voor het ontwerp.

      Kies je voor het Tripod Budget Pakket, dan doen we dit niet. Je hebt dan keuze uit 4 ‘standaard’ strips. Wel heb je hier de ruimte om 2 tekstregels op te nemen (bijvoorbeeld voor de namen van het bruidspaar en de trouwdatum). We passen de standaard strips verder niet aan (dus ook geen lettertypes).

      Ik wil de photobooth langer dan 4 uur huren, kan dat?

      Jazeker! 4 uur is de minimale huurtijd. Wil je de booth langer gebruiken? Dat kan uiteraard! Stuur ons even een mail of vul het contactformulier in, dan sturen wij je een offerte op maat.

      Hoe werkt het bezorgen, installeren en ophalen?

      Wij zorgen er voor dat je photobooth ruim voor de aanvang van je huurtijd klaar staat. Start je feest om 20:30, dan kun je ook echt vanaf die tijd gebruik maken van de booth. 4 uur huren is dus ook echt 4 uur gebruiken.

      Het kan zijn dat we, ivm de bezorging van de andere booths, veel eerder op de locatie zijn om de booth op te zetten. Dit stemmen we van tevoren met jou of met de locatie af.

      Voor de installatie willen we alleen weten waar je de booth wilt hebben staan. De rest regelen wij voor je!

      We komen de booth dezelfde avond of wanneer het mogelijk is de volgende dag weer ophalen. Wanneer we dit doen, stemmen we met jou of de locatie af. Ook hiervoor hebben we niets nodig, behalve iemand die de deur voor ons open doet!

       

      Wat zijn de verdere voorwaarden voor het huren van een photobooth?

      De voorwaarden om een van onze photobooths te huren, hebben we vastgelegd in onze Algemene Voorwaarden. Deze zijn op al onze diensten van toepassing, tenzij we schriftelijk anders overeen zijn gekomen. Onze Algemene Voorwaarden vind je HIER.

      contact

      Wat anderen vinden

      × Stel je vraag via Whatsapp